Пн–Пт з 9:00 до 20:00,
Сб з 9:00 до 18:00, Нд- вихідний
+38 (063) 528-29-15
+38 (098) 899-68-23

Гарантія і повернення

Гарантійні зобов'язання:
Умови гарантії:

Гарантія дійсна з дня оформлення гарантійного талона, без обмеження пробігу транспортного засобу.

Гарантія анулюється, якщо Ви не повернули стару запчастину.

Гарантійне обслуговування не здійснюється в наступних випадках :

 

1. Порушення технології по встановленню гарантійного агрегату,

2 Наявність механічних пошкоджень,

3. Порушення герметичності захисту рульових тяг;

4. Некоректна робота по регулюванню розвалу / сходження;

5. Корозія рульового вала;

6. Використання невідповідної рідини в системі ГПК:

7. Несправності агрегатів, пов'язаних з роботою рульової рейки.

 

Питання рекламації вирішується протягом 8 днів

У разі виникнення претензій протягом гарантійного терміну, в обов'язки клієнта входить доставка автомобіля у сервіс за свій рахунок


Повернення:

 

Повернення проводиться виключно до 14 днів з моменту покупки, в наступних випадках:

-заповнити заяву-запит (Завантажити заяву-запит для приватних осіб)

1. За якихось причин деталь не підходить на авто;

2. Несправність деталі;

3. Пересортиця товару.

Умови повернення товару:

1. Відсутність зовнішніх пошкоджень і дефектів

2. Первісний стан агрегату (не розбирався).

Документи для повернення несправних агрегатів:

1. Сертифікат Сто на роботи;

2. Наряд замовлення;

3. Акт дефектації;

4. Видаткова накладна.

 

 


При дотриманні перерахованих вище умов, гарантується безкоштовний обмін деталі або ж повернення грошових коштів. Накладні витрати за доставку, установку, зняття агрегатів покладаються на покупця.